Logowanie



Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 4 gości 

 

 

BIP ZS-P w Przełęku

Start Nauczanie zdalne Język angielski klasy 0 - 8
Język angielski klasy 0 - 8 Drukuj Email
sobota, 21 marca 2020 14:15

Justyna Alicka – język angielski

Zajęcia do 24 marca

Klasy 0-3, zadania do wtorku:

Witajcie drodzy uczniowie, Hello students, mam dla Was 5 zadań na wtorek:

1)      możecie wykonać 5 stron z ćwiczeń - to mogą też być strony z tyłu, pominięte, nie tylko zadania do przodu.

2)      Proszę wykonać projekt czyli rysunek 10 zwierząt i podpisać je po angielsku (ważniejsze są podpisy- sprawdźcie pisownię w książce, rysunki mogą być małe). Następnie wysyłam 3 filmy, do których są zadania.

3)      Proszę wysłuchać piosenki i spróbować śpiewać razem z nimi przedstawiają się swym imieniem (: My name is...).

4)      Proszę wysłuchać zadania i odpowiedzieć jakich 5 zmysłów ( five senses) używają ludzie :np: zmysł węchu ( sense of smell) lub narysować te 5 zmysłów.

5)      Proszę o wysłuchanie piosenki : this is me! I proszę wskazać jakie części ciała (body parts)wystąpiły w tej piosence? Można też narysować siebie i podpisać te części ciała które znasz, może z innej piosenki: Head, shoulders, knees and toes...

https://youtu.be/To_eXsapXCA

https://youtu.be/LNajQTnZviQ

https://youtu.be/QkHQ0CYwjaI

Odpowiedzi można przesyłać na zdjęciach na mój email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub na zdjęciach na Messenger na grupę klasy 7 i 8 (np.przez rodzeństwo). Powodzenia z zadaniami, Good luck.

 

Klasy 4-6

Witajcie drodzy uczniowie, jak się macie?

My dear students, przesyłam 3 zadania z języka angielskiego, z 3 załączników dla was. Proszę wykonać pisemnie zadania jako odpowiedź na mailu lub w zeszycie oraz zrobić zdjęcie i wysłać jako załącznik. Pierwsze zadanie to słownictwo z zakresu: House- dom, proszę o wypisanie 10 słów  i ułożenie z nimi zdań.

Drugie zadanie to słownictwo  z zakresu : school objects- przedmioty  szkolne,proszę o wypisanie 10 słów  i przetłumaczenie ich. Zadanie 3 to bajka o rzece i górze, proszę  o odpowiedź po polsku  na pytanie czy rzeką miała rację myśląc, że życie góry  jest wygodniejsze i spokojniejsze? Jeśli  potrafisz odpowiedź po angielsku  na to  samo pytanie czyli:

Is the river right when thinks that mountain 's life is more comfortable and peaceful than river's itself?

Proszę o wysyłanie odpowiedzi do poniedziałku  na mój email:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę zdrowia.

https://youtu.be/R9intHqlzhc

https://youtu.be/KCMvUQSM1Qs

https://www.youtube.com/watch?v=DlQ4zvJymKI&feature=share

Odpowiedzi uczniów zerówki i klas 1-6 proszę przesyłać w postaci zdjęć na mój adres email lub na Messenger na grupę klasy 7 i 8.

 

Klasy 7 i 8

 

Proszę wypisać 12 czasowników aktywnych z filmu i ułożyć z nimi zdania.

https://youtu.be/jOx8sGmKyIE

Wypisz czasowniki modalne z filmu i przetłumaczenie je na polski. Następnie wypisz zdania z czasownikiem must. Jest to obowiązkowe. A dla chętnych to proszę przetłumaczyć te zdania z must na polski.

https://youtu.be/2oumWdjA9hM

Pytanie do piosenki, czyli trzeciego i ostatniego zadania do wykonania do poniedziałku: po wysłuchaniu piosenki odpowiedz na pytanie:

To which courage does a Sting's song encourage us,whom should we be? -Do jakiej odwagi zachęca nas piosenka Sting ' a, kim powinniśmy być?

https://www.youtube.com/watch?v=d27gTrPPAyk&feature=share

Odpowiedzi klas 7 i 8 na grupę klasy 7 i 8 na Messenger.

Dziękuję, Powodzenia – Good luck. Justyna Alicka.

 

 

.

Justyna Alicka – język angielski

Klasy 0-3, zadania do wtorku:

 

Witajcie drodzy uczniowie, Hello students, mam dla Was 5 zadań na wtorek:

 

1) możecie wykonać 5 stron z ćwiczeń - to mogą też być strony z tyłu, pominięte, nie tylko zadania do przodu.

2) Proszę wykonać projekt czyli rysunek 10 zwierząt i podpisać je po angielsku (ważniejsze są podpisy- sprawdźcie pisownię w książce, rysunki mogą być małe). Następnie wysyłam 3 filmy, do których są zadania.

3) Proszę wysłuchać piosenki i spróbować śpiewać razem z nimi przedstawiają się swym imieniem (: My name is...).

4) Proszę wysłuchać zadania i odpowiedzieć jakich 5 zmysłów ( five senses) używają ludzie :np: zmysł węchu ( sense of smell) lub narysować te 5 zmysłów.

5) Proszę o wysłuchanie piosenki : this is me! I proszę wskazać jakie części ciała (body parts)wystąpiły w tej piosence? Można też narysować siebie i podpisać te części ciała które znasz, może z innej piosenki: Head, shoulders, knees and toes...

https://youtu.be/To_eXsapXCA

https://youtu.be/LNajQTnZviQ

https://youtu.be/QkHQ0CYwjaI

Odpowiedzi można przesyłać na zdjęciach na mój email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub na zdjęciach na Messenger na grupę klasy 7 i 8 (np.przez rodzeństwo). Powodzenia z zadaniami, Good luck.

 

Klasy 4-6

Witajcie drodzy uczniowie, jak się macie?

 

My dear students, przesyłam 3 zadania z języka angielskiego, z 3 załączników dla was. Proszę wykonać pisemnie zadania jako odpowiedź na mailu lub w zeszycie oraz zrobić zdjęcie i wysłać jako załącznik. Pierwsze zadanie to słownictwo z zakresu: House- dom, proszę o wypisanie 10 słów  i ułożenie z nimi zdań.

Drugie zadanie to słownictwo  z zakresu : school objects- przedmioty  szkolne,proszę o wypisanie 10 słów  i przetłumaczenie ich. Zadanie 3 to bajka o rzece i górze, proszę  o odpowiedź po polsku  na pytanie czy rzeką miała rację myśląc, że życie góry  jest wygodniejsze i spokojniejsze? Jeśli  potrafisz odpowiedź po angielsku  na to  samo pytanie czyli:

Is the river right when thinks that mountain 's life is more comfortable and peaceful than river's itself?

Proszę o wysyłanie odpowiedzi do poniedziałku  na mój email:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę zdrowia.

 

https://youtu.be/R9intHqlzhc

https://youtu.be/KCMvUQSM1Qs

https://www.youtube.com/watch?v=DlQ4zvJymKI&feature=share

 

Odpowiedzi uczniów zerówki i klas 1-6 proszę przesyłać w postaci zdjęć na mój adres email lub na Messenger na grupę klasy 7 i 8.

Klasy 7 i 8

 

Proszę wypisać 12 czasowników aktywnych z filmu i ułożyć z nimi zdania.

https://youtu.be/jOx8sGmKyIE

 

Wypisz czasowniki modalne z filmu i przetłumaczenie je na polski. Następnie wypisz zdania z czasownikiem must. Jest to obowiązkowe. A dla chętnych to proszę przetłumaczyć te zdania z must na polski.

https://youtu.be/2oumWdjA9hM

 

Pytanie do piosenki, czyli trzeciego i ostatniego zadania do wykonania do poniedziałku: po wysłuchaniu piosenki odpowiedz na pytanie:

To which courage does a Sting's song encourage us,whom should we be? -Do jakiej odwagi zachęca nas piosenka Sting ' a, kim powinniśmy być?

https://www.youtube.com/watch?v=d27gTrPPAyk&feature=share

 

Odpowiedzi klas 7 i 8 na grupę klasy 7 i 8 na Messenger.

Dziękuję, Powodzenia – Good luck. Justyna Alicka.

 

Justyna Alicka – język angielski

Klasy 0-3, zadania do wtorku:

 

Witajcie drodzy uczniowie, Hello students, mam dla Was 5 zadań na wtorek:

 

1)      możecie wykonać 5 stron z ćwiczeń - to mogą też być strony z tyłu, pominięte, nie tylko zadania do przodu.

2)      Proszę wykonać projekt czyli rysunek 10 zwierząt i podpisać je po angielsku (ważniejsze są podpisy- sprawdźcie pisownię w książce, rysunki mogą być małe). Następnie wysyłam 3 filmy, do których są zadania.

3)      Proszę wysłuchać piosenki i spróbować śpiewać razem z nimi przedstawiają się swym imieniem (: My name is...).

4)      Proszę wysłuchać zadania i odpowiedzieć jakich 5 zmysłów ( five senses) używają ludzie :np: zmysł węchu ( sense of smell) lub narysować te 5 zmysłów.

5)      Proszę o wysłuchanie piosenki : this is me! I proszę wskazać jakie części ciała (body parts)wystąpiły w tej piosence? Można też narysować siebie i podpisać te części ciała które znasz, może z innej piosenki: Head, shoulders, knees and toes...

 

https://youtu.be/To_eXsapXCA

https://youtu.be/LNajQTnZviQ

https://youtu.be/QkHQ0CYwjaI

Odpowiedzi można przesyłać na zdjęciach na mój email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub na zdjęciach na Messenger na grupę klasy 7 i 8 (np.przez rodzeństwo). Powodzenia z zadaniami, Good luck.

 

Klasy 4-6

Witajcie drodzy uczniowie, jak się macie?

 

My dear students, przesyłam 3 zadania z języka angielskiego, z 3 załączników dla was. Proszę wykonać pisemnie zadania jako odpowiedź na mailu lub w zeszycie oraz zrobić zdjęcie i wysłać jako załącznik. Pierwsze zadanie to słownictwo z zakresu: House- dom, proszę o wypisanie 10 słów  i ułożenie z nimi zdań.

Drugie zadanie to słownictwo  z zakresu : school objects- przedmioty  szkolne,proszę o wypisanie 10 słów  i przetłumaczenie ich. Zadanie 3 to bajka o rzece i górze, proszę  o odpowiedź po polsku  na pytanie czy rzeką miała rację myśląc, że życie góry  jest wygodniejsze i spokojniejsze? Jeśli  potrafisz odpowiedź po angielsku  na to  samo pytanie czyli:

Is the river right when thinks that mountain 's life is more comfortable and peaceful than river's itself?

Proszę o wysyłanie odpowiedzi do poniedziałku  na mój email:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę zdrowia.

 

https://youtu.be/R9intHqlzhc

https://youtu.be/KCMvUQSM1Qs

https://www.youtube.com/watch?v=DlQ4zvJymKI&feature=share

 

Odpowiedzi uczniów zerówki i klas 1-6 proszę przesyłać w postaci zdjęć na mój adres email lub na Messenger na grupę klasy 7 i 8.

Klasy 7 i 8

 

Proszę wypisać 12 czasowników aktywnych z filmu i ułożyć z nimi zdania.

https://youtu.be/jOx8sGmKyIE

 

Wypisz czasowniki modalne z filmu i przetłumaczenie je na polski. Następnie wypisz zdania z czasownikiem must. Jest to obowiązkowe. A dla chętnych to proszę przetłumaczyć te zdania z must na polski.

https://youtu.be/2oumWdjA9hM

 

Pytanie do piosenki, czyli trzeciego i ostatniego zadania do wykonania do poniedziałku: po wysłuchaniu piosenki odpowiedz na pytanie:

To which courage does a Sting's song encourage us,whom should we be? -Do jakiej odwagi zachęca nas piosenka Sting ' a, kim powinniśmy być?

https://www.youtube.com/watch?v=d27gTrPPAyk&feature=share

 

Odpowiedzi klas 7 i 8 na grupę klasy 7 i 8 na Messenger.

Dziękuję, Powodzenia – Good luck. Justyna Alicka.

 

Justyna Alicka – język angielski

Klasy 0-3, zadania do wtorku:

 

Witajcie drodzy uczniowie, Hello students, mam dla Was 5 zadań na wtorek:

 

1)      możecie wykonać 5 stron z ćwiczeń - to mogą też być strony z tyłu, pominięte, nie tylko zadania do przodu.

2)      Proszę wykonać projekt czyli rysunek 10 zwierząt i podpisać je po angielsku (ważniejsze są podpisy- sprawdźcie pisownię w książce, rysunki mogą być małe). Następnie wysyłam 3 filmy, do których są zadania.

3)      Proszę wysłuchać piosenki i spróbować śpiewać razem z nimi przedstawiają się swym imieniem (: My name is...).

4)      Proszę wysłuchać zadania i odpowiedzieć jakich 5 zmysłów ( five senses) używają ludzie :np: zmysł węchu ( sense of smell) lub narysować te 5 zmysłów.

5)      Proszę o wysłuchanie piosenki : this is me! I proszę wskazać jakie części ciała (body parts)wystąpiły w tej piosence? Można też narysować siebie i podpisać te części ciała które znasz, może z innej piosenki: Head, shoulders, knees and toes...

 

https://youtu.be/To_eXsapXCA

https://youtu.be/LNajQTnZviQ

https://youtu.be/QkHQ0CYwjaI

Odpowiedzi można przesyłać na zdjęciach na mój email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub na zdjęciach na Messenger na grupę klasy 7 i 8 (np.przez rodzeństwo). Powodzenia z zadaniami, Good luck.

 

Klasy 4-6

Witajcie drodzy uczniowie, jak się macie?

 

My dear students, przesyłam 3 zadania z języka angielskiego, z 3 załączników dla was. Proszę wykonać pisemnie zadania jako odpowiedź na mailu lub w zeszycie oraz zrobić zdjęcie i wysłać jako załącznik. Pierwsze zadanie to słownictwo z zakresu: House- dom, proszę o wypisanie 10 słów  i ułożenie z nimi zdań.

Drugie zadanie to słownictwo  z zakresu : school objects- przedmioty  szkolne,proszę o wypisanie 10 słów  i przetłumaczenie ich. Zadanie 3 to bajka o rzece i górze, proszę  o odpowiedź po polsku  na pytanie czy rzeką miała rację myśląc, że życie góry  jest wygodniejsze i spokojniejsze? Jeśli  potrafisz odpowiedź po angielsku  na to  samo pytanie czyli:

Is the river right when thinks that mountain 's life is more comfortable and peaceful than river's itself?

Proszę o wysyłanie odpowiedzi do poniedziałku  na mój email:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę zdrowia.

 

https://youtu.be/R9intHqlzhc

https://youtu.be/KCMvUQSM1Qs

https://www.youtube.com/watch?v=DlQ4zvJymKI&feature=share

 

Odpowiedzi uczniów zerówki i klas 1-6 proszę przesyłać w postaci zdjęć na mój adres email lub na Messenger na grupę klasy 7 i 8.

Klasy 7 i 8

 

Proszę wypisać 12 czasowników aktywnych z filmu i ułożyć z nimi zdania.

https://youtu.be/jOx8sGmKyIE

 

Wypisz czasowniki modalne z filmu i przetłumaczenie je na polski. Następnie wypisz zdania z czasownikiem must. Jest to obowiązkowe. A dla chętnych to proszę przetłumaczyć te zdania z must na polski.

https://youtu.be/2oumWdjA9hM

 

Pytanie do piosenki, czyli trzeciego i ostatniego zadania do wykonania do poniedziałku: po wysłuchaniu piosenki odpowiedz na pytanie:

To which courage does a Sting's song encourage us,whom should we be? -Do jakiej odwagi zachęca nas piosenka Sting ' a, kim powinniśmy być?

https://www.youtube.com/watch?v=d27gTrPPAyk&feature=share

 

Odpowiedzi klas 7 i 8 na grupę klasy 7 i 8 na Messenger.

Dziękuję, Powodzenia – Good luck. Justyna Alicka.

 

Poprawiony: sobota, 21 marca 2020 14:27
 
Copyright © 2020 ZS-P w Przełęku. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.